مهر آیینمهر آیین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

مهرآیین مهر من

اولین نگاره

1390/2/21 15:49
نویسنده : atefeh
782 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهرآیین عزیزم

امروز اولین روزیه که وبلاگتو ساختم! پسر گلم خیلی دوستت دارم، من و بابامهدی لحظه شماری میکنیم تا بیای! تازه دیروز فهمیدیم پسری! خیلی خوشحالم که خدا جونم یه پسر کاکل به سر بهم هدیه دادهقلب خیلی دوست دارم... الهی زودتر مهرماه بیاد من پسر نازمو ببینم و محکم بغلش کنم! تا امروز 4 ماه و 10 روزه که تو وجود منی و نفست با نفس من یکیه! هنوز منتظرم تا حرکتتو احساس کنم! امتحانام نزدیکه، درسامو نخوندم،الان بابامهدی دانشگاست، تو فاز دعوا کردنه دانشجوهاشه! بفهمه امروزم درس نخوندم  منم دعوا میکنه! دوستت دارم پسر نازمقلب

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آتین
21 اردیبهشت 90 18:44
سلام عزیزم تبریک میگم
هم فهمیدن جنسیت نی نی رو
هم آغاز به کار وبلاگ نویسی تو
موفق باشید









سلام خانومی ممنونم از لطفتون، خوشحال میشم بازم نظراتتون رو ببینم

فاسان
21 اردیبهشت 90 19:15
وبلاگ خوبی درست کردی امیدوارم همیشه درکنارفرزند گلت شاد و موفق باشی(◠‿◠)

به ما هم سر بزن امیدوارم به دردت بخوره

http://ehsan418.mihanblog.com





ممنونم از لطفتون، وبلاگ شما هم عالی بود
مادرجون
29 اردیبهشت 90 21:57
مهرآیین عزیزم، خیلی دوستت دارم، دلم میخواد هرچه زودتر زمان بگذره و نه ماه تموم بشه و تو نوه نازم به دنیا بیای و من تو رو توی آغوشم بگیرم و ببوسمت و یاد بچگی مامانت یعنی دخترم عاطفه بیفتم، همه مامان بزرگها میگن نوه از بچه عزیزتره و من میخوام اینو تجربه کنم. امیدوارم و دعا میکنم که سالم و تندرست به دنیا بیای عزیز دلم، قربونت برم
Mahsa
31 اردیبهشت 90 8:48
salam azizam, man doost va hamkelaasie baba Mehdi hastam.. ma kheili khoshhalim ke daari donya miaai.. ishaalaa donyaa hamishe bar vefghe moradet becharkhe va hamishe shaado khoshhal bashi dar kenaare hameye oonaai ke doosteshoon daari va doostet darand....
omidvaram saalem va tandorost donya biaai va ba khodet barkat va kolii chizaaye khoob vase maman baba biaari...


miboosmet
Mahsa


salam khale mahsa merc az inke az oonvare donya be yade man hastin baba mehdi behem ghol dade bara inke inja mesle khodesh hadar naram befrestadam America, manam ghol midam bara jobrane mohabatetoon hatman behetoon sar bezanam, shoma ham bizahamat ta oon moghe ye 2khtare khoob baram peyda konid
manam omidvaram ta man rah raftano yad begiram shoma ham doktoratoono begirin be sharti ke mano ampool nazanin!!!!!!!!
bazam be weblogam sar bezanid montazere nazaratetoon hastam