مهر آیینمهر آیین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

مهرآیین مهر من

دل نوشته های زن دایی هدیه ...

1390/2/26 20:59
نویسنده : atefeh
1,292 بازدید
اشتراک گذاری

تا کی باید به انتظارت بنشینیم و همراه با عشقی همچون نسیم بهاری بر فراز آسمان دل بتازیم  .... و تا کی باید با دستهای خالی اما در انتظار لمس تو ،آغوش گرم تو و عطر بهشتی بدنت با دلی پر از آرزو و امید ، با چشمانی منتظر زندگی کنیم؟ آری تا کی...
امیدوارم  صدايت چون صداي ابشاران، نگاهت چون نگاه چشم خورشيد، و قدت همچو قد رود کارون
همیشه زنده باشی عزیز دلم به انتظار دیدن روی ماهت،گلکمقلبقلبماچماچ

 

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ندا
26 اردیبهشت 90 22:19
امیدوارم قیافت به مامان خوشگلت بره دوست داشتنی من.


ممنون خاله نداجون، همیشه هوای مامان عاطفه رو داشته باش!
دایییییییییی عرفان
29 اردیبهشت 90 22:40
سلام مهرآیین، ملاقاتی داری، منم دایی عرفانت خوبی گل پسر، چطور مطوری؟ رفته بودم پیش مامان عاطفه گفت 4 ماه دیگه از انفرادی آزاد میشی! آزاد شدی نه باید شبیه مامانت بشی نه شبیه بابات، باید شبیه خودم ناناز بشی! اگه کسی تو این نه ماه اذیتت کرد، بزرگ شدی بیا بهم بگو حالشو بگیرم! تکیه گاه زندگی ... پدر... گوهر بی همتا ... مادر... ولی... دایی عرفان یه چیز دیگست!!! مواظب خودت باش دایی، بوووووووووووووووووووس