مهر آیینمهر آیین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

مهرآیین مهر من

نظرات (7)

مامان سام
5 مهر 90 22:14
مهرآيين جان تولدت مبارك.
لیلا
8 مهر 90 0:08
بعد از این همه انتظااااااار... بالأخره... ای جوووووووون... چه نازه عزیزم از همین الان برنامه غذاییتو جوری تنظیم کن که زود بزرگ شی ولی شبا زیاد بیدار نمونیا ، به مامانی و باباییت رحم کن فدات شم دوست دارم کوچولوی ناااز میگن نباید نی نی رو زیاد بوسید از *دور* یه عااااالمه میبوسمت عزیزم
مامان صبا
8 مهر 90 0:36
سلام عاطفه جون.قدم نو رسیده مبارک ماشاالله خیلی بانمکه
خاله ندا
10 مهر 90 22:42
تولدت مبارک گلم ، فدای پسر گلمون بشم . دوست دارم عشقم.
سمیرا
11 مهر 90 9:51
سلام مهر آیین جان.من خاله سمیرا هستم،دوست مامان عزیزت.تولدت رو تبریک می گم.شبیه مامانت هستی.همیشه زنده باشی. . .


مرسی خاله جون. پاینده باشی
مامان آتین
11 آبان 90 12:45
ای جون دلممممممممممم مهرآیین دنیا اومده!! خیلی جیگره ماشالله قدمش مبارک خیلی تبریک میگم عاطفه جون
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
5 مهر 92 12:07
سلام عزیزم تولد تو هم با پسر منه تولدت مبارک خاله