مهر آیینمهر آیین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

مهرآیین مهر من

بابایی خوش تیپی دردسر داره!!!

1390/2/24 14:30
نویسنده : atefeh
769 بازدید
اشتراک گذاری

        وقتی مامان عاطفه کودک بود

               وقتی بابا مهدی کودک بود

پسرم قربون شکل ماهت برم, دیگه قیافت داره شکل می گیره, انتخاب با خودته عکس بچگی های من و مامانت اینجاس, میخوای به من بری یا مامانت؟ فرقی نداره ولی یه نصیحت پدرانه دارم, به مامانت برو چون دوست ندارم اذیت شی, می دونی دیگه آخه خوش تیپی دردسر دارهعینک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mohsen
26 اردیبهشت 90 10:54
سلام عمو جون. الهي عمو محسنت فدات شه! منم لحظه شماري ميكنم تا مهر بياد ولي خودمونيم منتظر مرداد هم هستم تا هر چي زودتر اين خدمت لعنتي تموم شه. آره عمو جون الان كه دارم اين حرفها رو بهت ميگم كلم كچله و پوتين 8 كيلويي پام...قربون عموييم برم چون پسري خيلي مهم نيس قيافت چطور ميشه ولي اگه دختر بودي بايد به مامانت ميكشيدي. چون اگه به بابات ميكشيدي هيچكي تو رو نميگرفت!!!!!!!! ولي تا ميتوني سعي كن شكل عموت بشي: خوش تيپ. خوشگل خوش هيكل. با مرام . با عقل.... (اين 1 مورد آخر رو زياد جدي نگير عمو) راستي شكم فراموش نشه!!! جذبه ي مرد به شكمشه!!!! خلاصه ما منتظرتيم عمو جون. دوست دارم. حبست رو بكشم قناري!!


عمو محسن جون ممنون که برا مهرآیین پیام گذاشتی منتظر پیامهای بعدیت هستیم
مامان آتین
28 اردیبهشت 90 14:00
الهــــــــی عاطفه جون چقدر ناااااااز بودی عکستو سیو کردم خیلی قشنگهههههه