مهر آیینمهر آیین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

مهرآیین مهر من

هنوز یه ماهه دیگه مونده!!!

1390/6/2 16:22
نویسنده : atefeh
680 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر نازمماچقلب

مهرآیینم الان که دارم این متنو مینویسم ضربه ها و لگدهای تو رو احساس میکنم!گریهاوه

مامانی یه سوال داشتم ازت پس کی استراحت میکنی؟!سوال همش در حال شیطنتی!متفکر امیدوارم از این بچه های شر نشی چون مامانی هنوز یه ترم از درسش مونده!خیال باطل

20 تیر وقتی رفتم سونوگرافی پسر کوچولومو ببینم انقدر به دستگاه خانم دکتر لگد زدی که بنده خدا هر جا دستگاهو میذاشت همونجارو یه شوت جانانه میکردی!تعجب کلی خندید و گفت عجب پسر شیطونی!لبخند وای... وای... وای... خدا به مامان عاطفه رحم کنه!!!مژه

این مدتم که چیزی برا پسر گلم ننوشتم درگیر امتحانام بودم که خدارو شکر به خیر گذشت بعدشم مادرجون یه عمل داشت که یه ماهی خونه مادرجون موندم تا مواظبش باشم!

پسر نازم یه ماهه دیگه میای بالاخره داره انتظارم تموم میشه و من میتونم پسر نازمو ببینمقلب فکر کنم حامی و آرتین هم همزمان با تو به دنیا میانزبان

این دفعه میخوام به دکترم بگم اگه میشه 5 مهر به دنیا بیای چون روز تولد بابامهدیهقلبماچ

مهرآیینم خیلی دوست دارمقلبقلبقلب

پسرم من و بابا مهدی منتظرتیمماچماچماچ

               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آتین
2 شهریور 90 18:11
سلام عزیزمممممممم
رسیدن به خیر خدا قوت چه عجب بابا بالاخره آپیدی
امیدوارم امتحانات خوب شده باشه
یک ماهم که چیزی نیست چشم رو هم بذاری گذشته و مهرآیین گلت تو بغلته
فقط چندتا نکته:
نمی خوام بترسونمتا اما این یک ماه باقیمانده حسابی لذتشو ببر چون دیگه تا مدتها از این فرصتا گیر نمیاد
با همسرت حسابی بیرون برین کافی شاپ سینما رستوران خلاصه آخرین عشقولانه هاتونو بگذرونین که حداقل تا 6 ماه دیگه محاله بتونین چنین لحظاتی داشته باشین
حتما" آتلیه برو و کلی عکس بارداری بگیر که بعدا" دلت برای اون شکم قلمبه حسابی تنگ میشه از تکونای نی نی هم فیلم بگیر خیلی دیدنی میشه
کلی هم سبزی و غذا و... فریز کن که بعد اومدن نی نی غذا درست کردن سخت ترین کاره
دیگه ... دیگه اینکه این ماه آخر ماه وزن گیری نی نیه تا میتونی برنج و کباب و کله پاچه و امثالهم بخور تا نی نی تپل مپلی شه اصلا" هم از اضافه وزن و... نترس چون بعدا" که شیر میدی حسابی باربی میشی
ببخشی سرتو درد آوردم عزیزم اما چون دوست دارم گفتم بهتره که اینارو بهت بگم
خیلی مواظب خودت و مهرآیین جیگرم باش
بوووووووووس


سلام خانومی
ممنون از راهنماییت لطف کردی، الان که از لگدهای مهرآیین شاکیم همه میگن برو الان روز خوشته!!!
هنوز نمیدونی چه بلاهایی قراری سرت بیاد!!!
خدا خودش بهم رحم کنه!
فهیمه
4 شهریور 90 23:59
سلام عزیزم امیدوارم این یک ماه هم به سلامتی و خوشی تموم بشه


سلام خانومی ممنون از لطفت
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
21 شهریور 90 17:53
کجایی دوست جونیو؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ویانا
27 شهریور 90 0:47
سلام ما منتطریم نینی کوچولو و خوشکلتون را ببینیم
دیگه خیلی نمونده خیلی مواطب خودتون باشید روزهای اخره بسیار گوشت و شیر بخور تا نی نی تپلی گیرت بیاد
عزیزیم پیشاپیش می بوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
به ما هم سر بزنید

سلام مامان ویانا
مرسی خانومی از راهنماییت ممنونم