مهر آیینمهر آیین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

مهرآیین مهر من

امیرحسین، پسرعمه شیطون من

1390/4/16 12:46
نویسنده : atefeh
886 بازدید
اشتراک گذاری

من یه پسر عمه خیلی شیطون و شلوغ دارم. بابا مهدی همیشه با دیدن  اون و شیطونی هاش از اینکه خودش هم داره پسردار میشه یه کمی نگران میشه یه وقتهایی هم دست و پاش میلرزه، بعضی مواقع هم با دستهاش ضرباتی رو به وسط سر خودش وارد می کنه!!

من معنی اینها رو نمی دونم چون هنوز خیلی کوچولوام، من فقط بلدم به مامان عاطفه لگد بزنم بعدش هم به صداهایی که از بیرون میاد گوش بدم چون اولش صدای داد مامانیم رو می شنوم و دنبالش هم صدای تشویق بابا مهدی که خیلی بهم روحیه می ده، بابا مهدی خیلی دوست دارم

مهرآیین

 

قربون احساسات پسرم برم که به این کوچیکی روحیه هم داره!!!!

بابا مهدی


سید امیرحسین

امیر کچل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آتین
22 تیر 90 19:39
سلام عاطفه جون خوبی عزیزم؟؟ کم پیدا شدی!! اوضاع بر وفق مراده انشالله خدا این پسر عمه شیطونو براتون نگه داره بوووووووس برا مهرآیین خوشگلمممممممم
عاطفه مامان آوا خان ناز نازی
25 تیر 90 16:32
سلام عزیزم چطوری ؟ خبری ازت نیست . حالت خوبه . نکنه ویار میار داری. آره ؟!
دانيال
28 تیر 90 13:37
سلام خاله جوني سلام ماماني آينده راستي وبلاگ قشنگي داريد به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم با احترام دن دني
صبا
28 تیر 90 23:02
سلام خاله جون.من تو مسابقه شرکت کردم کد 1.میشه فردا به من رای بدید.
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
5 مرداد 90 9:07
سلام عاطی جون این وروجک چه بامزست. از طرف من ببوسش. وروجک خودت چطوره ؟
111
6 مرداد 90 11:15
با کلیک بر روی لینک زیر اس ام اس بخوانید و درآمد کسب کنید http://ads.inpersia.com/users/ref/28804
مامان مهرسا
15 مرداد 90 18:55
ناز باشی وروجک خان شیطون
فهیمه
22 مرداد 90 23:09
سلام عزیزم کمکم داری به وقت زایمان نزدیک میشی مواظب خودت و گلت باش