مهر آیینمهر آیین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

مهرآیین مهر من

روز بابایی مبارک

1390/3/25 20:31
نویسنده : atefeh
607 بازدید
اشتراک گذاری

شلام بابایی، پیشاپیش روژ ما موجودات ژیبا، دوشت داشتنی، حشاش، فداکار، دلشوژ، اژ خود گذشته، دشت و دل باژ، ژحمتکش، عاقل، مدیر، مدبر، شایشته و لایق پاداش مبارکمون باشه

بابایی روزت مبارک اژ اونجا که دست من به جز به دنیای مجازی فقط به مامانی می رسه (البته دشتم نه فعلا فقط پام می رسه) از طریق دو تا لگد جانانه خوشحالیم رو بابت این روز ابراز می کنم ولی بعدا جبران می کنم بابایی گلم.

گل پشر جیگل بابایی، مهرآیین

 

مرسی پسرم، آقایی از خودته، بابا فدات شه الهی، گولی بوگولی مگولی، منتظر لگدهای بعدیت هستم، پات درد نکنه بابایی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فهیمه
26 خرداد 90 13:44
سلام عزیزم.خوبی؟
آرومی؟جوجه ت خوبه؟


سلام مرسی که به وبلاگم سر زدی
دانيال
13 تیر 90 12:37
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون