مهر آیینمهر آیین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

مهرآیین مهر من

ناگفته هایی از دایی علیرضا!!!

1390/3/3 13:03
نویسنده : atefeh
682 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیک کودک ناز.
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.
زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل یک مادر. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر است
مهرآیین جون،همه ی ما منتظر متولد شدنت هستیم،کوچولوی نازنازی، تو هم مثل پسر گلم توی ماه مهر و شاید یک زمان متولد بشین،همه ی ما به شوق دیدن روی ماه شما دوتا لحظه شماری میکنیم
مادراتون دارن لحظه های سختی رو پشت سر میذارن شاید شبها برای اینکه خوابتونو ببینن به خدا التماس کنن،
 اونا به محض دیدنتون از شور و هیجان اشک میریزن و تپش قلبشون مرتب بیشتر و بیشتر میشه!! پس گل پسر قدر زحمات مادر و پدرت رو همیشه بدون دایی جون و سربلندشون کن... میبوسمت گل پسر داییماچماچماچقلبقلبقلب

                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فهیمه
2 خرداد 90 13:48
سلام عاطفه جون .اینشالا که پسر گلت به سلامتی بدنیا بیاد.من دو ماه که زایمان کردم.اگه سوالی داری خوشحال میشم جوابتو بدم


سلام فهیمه جون
ممنون خانومی حتما مزاحمتون میشم
خاله ندا
2 خرداد 90 15:17
ای مادر مهربان و پیش بین با تو سخن می گویم با تو که توانستی از شارع عموم دور شوی و بوته ی نو رس انسانی را از تصادم عقاید ادمیان محفوظ داری . این گیاه تازه را مواظبت کن- اب بده تا روزی میوه ی ان تو را لذت بخشد.


خاله ندا به قول حشمت فردوس مهرآیین ریشه است میوه نیست!!!!!!!!!!
لیلا
2 خرداد 90 22:24
سلام عزیییزممم , نازم ...
من تازه دیروز فهمیدم داری می یای !
دیشبم خوابتو دیدم عسلم !!
تولدت بود ,
چه شمع هایی ,باید می دیدی ! رنگارنگ و براق , پر از زرق و برق , مثل قصه ها , مثل وبلاگت ...
راستی من دخترعموی باباتم , تو میتونی هرچی دوس داری صدام کنی فدات شم
به مامان جون عاطفه هم به خاطر داشتن همچین پسر پر طرفداری تبریک می گم!



سلام خاله لیلا ممنونم که به وبلاگم سر زدید بازم منتظر نظراتتون هستم
مامانمم خوشحاله از اینکه من خاله های به این خوبی دارم که به وبلاگم سر میزنن و ازتون تشکر میکنه