مهر آیینمهر آیین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

مهرآیین مهر من

گل پسر من ...

1390/3/1 0:10
نویسنده : atefeh
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامانی

تو دل مامانی چی کار میکنی گلم؟ دیگه کم کم دارم ورجه وورجه هاتو احساس میکنم! امروز صبح یه لحظه بد خوابیدم، فکر کنم یه لگد جانانه زدی که مامان عاطفه درست بخواب! تعجب

همش خدا خدا میکنم مثل بابامهدی بشی ساکت و آروم ... باهوش ... با استعداد ... خوش اخلاق ... مهربون ... خوش تیپ ...چشمک

مامانی مواظب خودت باش ... شیطونی نکن ... بذار امتحانامو خوب بدم ... بعدش تابستون دوتایی باهم تفریح میکنیم!

خیلی دوستت دارم فینگیلیه من...قلبماچ

                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دایی علیرضا
1 خرداد 90 1:14
زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیک کودک ناز.
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.
زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل یک مادر. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر است
مهرآیین جون،همه ی ما منتظر متولد شدنت هستیم،کوچولوی نازنازی، تو هم مثل پسر گلم توی ماه مهر و شاید یک زمان متولد بشین،همه ی ما به شوق دیدن روی ماه شما دوتا لحظه شماری میکنیم
مادراتون دارن لحظه های سختی رو پشت سر میذارن شاید شبها برای اینکه خوابتونو ببینن به خدا التماس کنن،
اونا به محض دیدنتون از شور و هیجان اشک میریزن و تپش قلبشون مرتب بیشتر و بیشتر میشه!! پس گل پسر قدر زحمات مادر و پدرت رو همیشه بدون دایی جون و سربلندشون کن... میبوسمت گل پسر دایی



ممنون دایی جونم من و حامی هم دوست داریم زودتر بیایم پیشتون با گریه کردنامون حال مامانامونو بگیریم که دیگه انقدر ذوق زده نباشن!!!!!!!!!!!
مامان آتین
1 خرداد 90 11:59
سلام عزیزم
کوووووووو تا لگد بخوری مامان عاطفه


سلام مامان آتین
خوشم میاد لگد میزنه!!!!!!! الهی مامان عاطفه فدای پسر شیطونش بشششششششششششهههههههههه!!!!!!!!!!!!!
مامان آتین
2 خرداد 90 17:02
```````````````````````````````````````````````````` ````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````````````` ``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$` ``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$`` $`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$`` `$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$`` `$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$``` ````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$``` ````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$````` `````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$`````` ``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$````````` ```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$``````````` ````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$```````````` `````````````$$$```````````````````````$````````````` ```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$`````````````` ````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$``````````````` ```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$```````````````` ``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$``````````````` `````````````````````````````$$$$$$$$$$`````````````` ``````````````````````````````$$$$$$$$$`````````````` ```````````````````````````````$$$$$$$``````````````` `````````````````````````````````$$$````````````````` چیه ترسیدی؟ نتـــرس بابا فقط اومدم بگم وب آتین آپههههههه روز مادر هم بهت تبریک میگم
مامان آتین
2 خرداد 90 17:06
منم عاشق لگد زدنا و کلا" ورجه وورجه های آتین بودم الانشم یه وقتا دلم میخواد تو دلم تکون بخوره
البته اون ماهای آخر دیگه لگداشون درد آوره... من خیلی وقتا با صدای بلند می گفتم آآآآآآآآآخ همسرم بدو بدو میومد ببینه چی شده خیلی بامزه بود


مامان آتین من خیلی عجولم کاش زودتر مهرآیین من بیاد